Mary Kay

Då var jag på ett Mary Kay party igår hos mamma igen. Den här gången så var det sminkning på schemat.
Vi fick först en liten ansiktsbehandling men peeling och något serum. Ansiktet blev verkligen som en babystjärt!!!
Sen fick vi v älja om vi bille ha vardags smink eller fest. Jag valde fest, ville ha lite färg på ansiktet.
Och det blev verkligen snyggt.
Använde mörkblått runt ögonen. Jag var väldigt skeptisk i början men¨måste hålla erkänna att det blev bättre än vad jag trodde det skulle bli. Köpte den mörkbåa ögonskuggan, nej det gjorde jag inte... Jag fick den av mamma. Tack så jättemycket.
Här är några bilder på sminkningen. Ni behöver ju in te komma på mig utan på sminkningen, man ser så rolig ut när man tar kort på sig själv...






Jag tyckte iallfall att jag blev fin. haha

Sen har hon (Maty Kay-tjejen) Tjatat på mig att jag ska börja sälja produkter själv. Man får 50% av det  man säljer och man har inga krav på sig att h a ett viss försäljning + Att man själv får handla för 50%
Var där idag på infomöte om hela grejen.
Kan inte riktigt bestämma mig hur jag ska göra, Det kan vara skönt med lite extra pengar nu när jag blir mammaledig men tänk om jag inte kan sälja något? Tänk omjag inte får ihop folk som vill komma på klasser eller vad det heter. En annan sak som är lite jobbig med hela grejen är att det är så amerikaniserat bland alla konsulter (en sån jag ska vara) Så klämkäckt och trevligt.
Jag ska fundera lite till. 
Ska ju inte börja sälja förrän senare när det lugnat ner sig med bebisen.

Annars har jag inte gjort mycket idag men jag har inte haft tråkigt.
Haft en del samandragningar nu på kvällen, det känns. Magen blir stenhård och jag måste stå upp eller gå omkring.

Nu ska jag ta reda på maten och dricka något gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0