Trött

Tänk att man kan vara så trött... Eller jag känner mig inte så trött egentligen men så fort jag sätter mig ner i soffan så somnar jag, så jag måste var trött.
Går ju upp 3-4 gånger varje natt för jag behöver gå på toa, vaknar varje gång jag ska vända mig så utsövd är man nog inte.

Jag gör mina lister på vad jag ska göra varje dag för att inte slöa till men jag får verkligen ingenting gjort så listorna till nästa dag blir bara längre och längre. 
Kanske inte ska ta i på de där listorna och göra 1000 saker varje dag. Jag kanske ska vila när jag verkligen känner för det för något säger mig att jag inte kommer ha en chans till det sen på några år...

I morse när jag var inne på Facebook så frågade min moster mig om jag ville följa med henne och fika med mormor. Och lite sällskap säger man inte nej till. Så kl 11 var vi på Landings och åt en semla (det är ju tisdag....igen) och snackade lite skit.
Passade på att äta lunch med L oxå det blev en sallad från Cupido. Smaskens.

väl hemma så var det så kallt så ag har fått eldat en hel del. Mysigt och det blir varmt så fort. Passade på att sova 1,5 timme och nu plockar jag och ska städa undan så spjälsängen får plats i sovrummet.
Vi ska nämligen åka till Jossan och hämta hem den + lite annat.



Min lyckade brasa. Här ser ni väggen där det var vattenskada, en anledning till kylan i huset. Ska fixas i sommar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0