Fick ändra

Jag tog bort det förra inlägget. För er som läste så vet man inte om personen i fråga hittar hit och läser och då är det kört. haha För er som inte hanns e det så är det bara så...

Nu har jag precis kommit hem efter att handlat lite på himla. köpte lite handdukar till det nya badrummet. Badrummet kommer att vara brunt och vitt så jag köpte 4 ljusrosa och 4 turkosa handdukar. Jag tror det kommer att bli snyggt iallfall. Ska tillbaka sen och köpa badlakan och lite dukar.
Tycker det känns svårt att köpa saker till de andra rummen för vi har inte bestämt färger än och man vet inte vad man vill ha. Men det är kanske bra för inspirationen.
Men när jag går i inredningbutiker så fastnar jag alltid för grönt och lila?!  Alltid men sen ör det inte alltid att de passar hör hemma. 

Ikväll ska vi till Lingon och käka middag med mamma, pappa och Micke. Ska bli riktigt trevligt tycker jag. Men först måste vi packa för i morgon bitti åker vi till Göteborg.
Först för att hälsa på kompisar i Ulricehamn, sen till göteborg  för att äta middag och sova hos Linus morbror. Lördagen blir LIseberg och U2. På kvällen har vi barnvakt som tar Julius till Vänersborg och dit åker vi efter konserten. 

Ska bli skönt att komma iväg lite tycker jag.

Ha en skön helg


Kommentarer
Postat av: Eva Sten

..ja..ja tänkte just fråga vart det tog vägen! Jo det kan ju göra folk lite arga, nåt jag fått erfara som du vet. :)

2009-07-30 @ 17:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0