Städhumör

När jag får ett sånt här städryck så blir det verkligen kaos i hela huset. Man får bara hoppas att städhumöret håller i sig tills allt är klart. Det värsta man kan göra är att sätta sig vid datorn för då brukar det försvinna. Och vad gör jag när det är som mest grejer överallt och böblerna står i en delen av huset... Sätter mig och skriver ett inlägg här, kollar bilder på facebook och pratar med folk på msn. Jag ska bara... och nu ska jag bara sen ska jag fortsätta.

Var och vägde och mätte Julius idag på förmiddagen. Han fortsätter att bli större som tur är... Han är nu 64 lång och väger 6.6kg en tung rackare. Nu fick vi även en tid för vaccination... De ska ta två sprutor på honom och de tar de samtidigt, en pruta i varje ben, jag hoppas Linus kan vara med då.
Sen var det snabbt iväg till tandläkaren för att putsa och ta bort tandsten... Det gjorde inte ont och jag hade tydligen inte så mycket. Blev dyrt iallfall men nu behöver jag inte gå dit på ett år igen.

Gick och kollade på rean och hittade en jacka och en tröja på MQ. Jackan var rosa och nedsatt 50% så jag slog till på en gång... Man kan hitta ursäkter till allt. haha

Sen har jag inte gjort så mycket idag förutom att stöka till här hemma. Måste ta tag i det nu på en gång så det blir klart innan natten.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0