USM 3:A

Tjejerna har varit helt otroliga i helgen!!!!
Tävlingen började i går med en helt fantastisk tumbling!!!!  De har aldrig kört så bra och jag rös och tårarna rann. De fick 8.7 och det var näst bästa poängen i den grenen. I trampett så hade de två fall och lite skräpiga 1 1/2 skruvar men helt klart godkänt och fick 7.85.
SÅ var det dags för friståendet!!! Vår paradgren. Fantastiskt kört, inte en miss på obligorna men lite osamtidigt pga låg musik men vi fick hela 8.7!!!
Vi slutade 2:a i kvalet efter Örebro.

Nu ville vi inte tävla någon final, kunde det inte vara klart nu? haha.
I finalen var de så lugna och de hade så kul ute på golvet.
De körde ett bättre hopp men hade tyvärr två fall och fick 7.9
Tubling var ju svårt att köra så bra som dagen innan men de var nästan lika bra... inga fall men lite tung landningar. 8.4
Så strålade de i friståendet och fick 8.6
Vi slutade på en 3.e plats. Tjejernas första medalj!!!
De var de verkligen värda och de bara skrek av glädje!!

Nu sitter jag på tåget hem, Julius ligger bredvid och bara tittar och myser. Han blir  11 veckor idag, herregud så fort det går...
När går man från att prata veckor till månader?
Det är ju bara de som har barn som pratar veckor och de andra frågar alltid hur många månader är det?

Jag har hunnit rösta oxå... Jag hoppas ni andra oxå har gjort det. 
Jag tänkte lite annorlunda i det här valet och jag tror att de flesta gör, Tänkte mer på vad vi är duktiga på i Sverige som de måste jobba mer med i EU. Jag tror ni förstår vad jag röstat på, sen kryssade jag i en ung kille på 25 år för jag tror de brinner mer för det och tänker i andra banor än de gamla gubbarna och tanterna.

Nu vill jag bara hem, jag är trött och hungrig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0