Ett sent inlägg...

...Skapar tydligen förhoppningar i min omgivning. Inte så konstigt kanske  men nej, det är inte på G än.
Vaknade flera gånger i natt av att jag hade ont i magen på ett sätt jag inte känt förr så jag trodde det var på gång men det gick över varje gång.
Under dagen har det varit lugnt. Jag har putsat fönster och satt upp nya gardiner i Vardagsrummet. Det blev lite ljusare och lite vårkänslor när solen kikade in en liten stund...

Annars har jag bara tittat på tv, lyssnat på radio, spelat spel på mobilen och sovit några timmar

Vi pratade om att vi skulle på bio i kväll, Valkyria, men vi bestämde oss för att bara vara hemma. Det är L enda kväll han kan komma hem i tid utan att ha något planerat. Och jag tycker att det är skönt att bara vara hemma.
Ska göra en chili com carne, har aldrig gjort det  men det kan väl inte vara så svårt. Vi får se.

Tillbaka till tv-tittandet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0