Har vattnet gått?

Efter flera nätter med god sömn kom en natt med väldigt lite sömn och mycket spring på toa.
Varje gång jag somnat har jag drömt om att det det är dags för förlossning på olika sätt.
Det har varit så verkliga drömmar så jag har sprungit (inte riktigt kanske) upp för att kolla om det är så.
De flesta drömmar har varit att vattnet har gått och det har verkligen känts som att sängen har varit dyblöt. Andra drömmar har varit att jag haft värkar var 3:e minut och det varit dags att åka in... Sen har jag haft blödningar. Hm.. så i natt har jag varit med om mycket och det kanske inte är så konstigt att börja drömma så här. Det är ju bara 
en dag kvar till det magiska datumet... 11 Mars.
Kommer gå över för det känns så lugnt i magen... Bebisen rör sig som den brukar men förvärkar har jag inte haft några de senaste dagarna... Den kommer nog snarare den 25:e än de närmaste dagarna.

Nu har det börjat dimpa ner bebisar av dem som skulle ha runt mitt datum, antingen har de kommit för tidigt eller precis på dagarna... Lyckostar.

Idag snöar det mycket igen... Jag vill ha vår nu... Sol och takdropp...

Ja, vad ska jag hitta på idag? Ikväll kl 19 ska jag på basket. första kvartsfinal matchen mot Plannja, Det vore kul om de kunde ta sig längre än till kvarten i år eftersom de spelat så bra hela året.
Igår var det en nerös kväll med tanke på alla slutspel som är. Det blev iallafall vinst för Sirius!!!!

Ska kanske hoppa ur sängen och äta lite frukost så får vi se om jag hittar på något spännande under dagen. haha

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag gick över tre dagar med Robin så det kanske blir den 14:e?? Många marsbarn blir det...

2009-03-10 @ 11:42:19
Postat av: Kia

Vi tänker på dig och bebben!!! Ta hand om er!



Kramar från alla små och stora Grodor :)

2009-03-10 @ 12:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0