Jaha, då var det dagen D.

Nu har man pratat om den här dagen sen ultraljudet i september. Eller kanske inte dagen men datumet... 11 Mars...
 Men har det kommit någon rackarunge.... nej. Jag hade inte räknat med att beisen skulle komma på dagen heller, men man hoppas ju.

Hur känns det nu då?
Hm... jag vet inte, jag tycker att det trycker på mer neråt och jag har ont i magen lite till och från.
Så jag hoppas jag slipper gå över alltför länge.

Jag har varit på jobbet hela förmiddagen och sen ätit lunch med underbara Katrine.
Hon är verkligen en frisk fläkt att få umgås med. Borde bara göra det lite oftare för man blirså gladefter en stund med henne. Vi bestämde att jag skulle följa med på After Work på fredag för att lyssna på Du&Jag... om det går. 

Åkte hem och satte upp draperiet i sovrummet.  Som jag skrev tidigare var vi tvugna att riva ut garderoben pga vattenläckan och har inte tapetserat där garderoben stod. Vi ska ju göra en storrenovering och ombyggnad av huset i höst och tyckte det kändes onödigt att fixa till det med tapeter.
Vet inte riktigt om jag tyckte det blev så bra som jag tänkt mig men det blev iallafall bättre än innan.


Före


Efter...
Nu ska jag bara skaffa tyg till ett draperi till själva hyllan så mina kläder göms.
Ser ut som om jag inte någon ordning, men det har jag. haha


Kvällen då? Åka till hallen och lämna böcker till Josse och Anna, sen laga lite mat och så hamnar man förmodligen i soffan igen.
Idag är det dags för Sirius-Edsbyn igen... men inte på tv vi får väl lyssna på radion.

Ha en skön onsdgskväll...


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Va mysigt det blev i bebbens hörna. Det blev jättefint tycker jag. Puss o kram

2009-03-11 @ 17:14:10
Postat av: Pernilla

Hej Tessan!

Jag har följt din blogg ett tag nu...

Jag håller tummarna för att din bebis kommer snart. Det är inte kul att gå över tiden... (jag vet, 16 resp. 17 dagar med mina tjejer...)

Men nu vet du å andra sidan att det inte är långt kvar. Snart har du den lill* där.

lycka till med allt!



Kram / Pernilla (Santesson) Nyberg

2009-03-11 @ 23:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0