Kanske Sista MVC besöket

Man har så mycket funderingar om allt som ska hända och mycket tänker man att man ska ta upp med barnmorskan nästa gång man är där.
Var där i morse och hon undrade om det var något speciellt jag undrade över.... Kom inte på en enda sak jag ville ta upp... Typiskt man borde skriva ner allt man undrar

Allt gick bra iallafall. Hon såg på mig att jag svullnat upp en hel del och ville ta ett urinprov på mig för att se att det inte var någon havandeskapsförgigtning på G. Men allt såg bra ut. Magen växte, hjärtljudet var 148 och blodtrycket var perfekt. 
Hade gått upp en del men det trodde hon berodde på vätskan som samlades i kroppen. 3 kg+ så nu har jag gått upp 10 totalt och kommit upp i stadiga 82!!!!!!
Men hon sa att jag skulle förbereda mig på att kissa i massor efter förlossningen. Kanske blir en ny Kickans mamma som kissade ur sig 20 kg efter förlossningen. Helt galet.

Köpte iallafall den där snuttefilten igår. Jag var och letade efter en större och tunnare men det är ont om den så det blev den från Lilla Rummet. Det fanns massa djur att välja mellan. Lejon, giraff, tiger, rosa djur och en elefant, jag valde elefanten. Det fanns mer saker att tula med på den som stora öron och snabel. Den blir säkert mysig, tycker den inte om den så går det alltid att köpa en annan.

Söt va.

När jag gick där i alla barnaffärer så blev jag alldeles lycklig. Ser verkligen fram mot att få hem en bebis och allt ska bli så kul och spännande. Har inte riktigt förstått vad det är som händer så det dyker upp lyckorus i bland. Man har gått med den här magen så länge så det känns som att det alltid ska vara såhär... Sjukt att man vänjer sig med en sån stor kula på magen även fast det är lite väl stort nu.
Nu hoppas jag bara att allt går bra och att bebisen är frisk och har alla kroppsdelar.

Efter en timmes på stan så var jag helt slut och hoppade över att åka till Fyrishov och hälsa på Linnéa. Jag och L åkte till Elgiganten och köpte kameran vi kollat på ett tag. 
Jag och L har aldrig förr varit så ospontana. Vi brukar alltid köpa saker direkt och sen undra, varför köpte vi den här för så här mycket pengar och behöver vi verkligen den. 
Nu gjorde vi som de flesta kanske brukar göra. Vi kollade ut, frågade, kollade på nätet, jämförde priser och åkte tillbaka och prutade på priset. Det blev 500:- billigare!!!
Ett tips, kolla pricerunner och åk tillbaka och säg vilket pris de har så sänker de oftast priset...
Så nu ska  jag läsa på en massa om min nya skönhet.

Det tog sån jäkla tid att ladda ner bilder idag så jag fick ta en från Elgigantens hemsida istället. Visst är den fin...Guldig och fin.




Ha en super bra dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0