Uppsala i semi

Uppsala slog ut Plannja och gick till semi för första gången på 13 år!!!!!! Grymt kul. Över 2000 på läktaren och det var ett riktigt drag. Synd bara att man inte får se fortsättningen. Jag hoppas verkligen jag fått barn då...

Idag var det besök på MVC, mitt blodtryck var högt så jag fick lägga mig och vila en kvart och sen var den nerepå det normala igen.
Vi pratade om mitt misstänkta fostervattenläckage och hon tyckte att jag skulle åka upp och kolla upp på det på förlossningen. Barnmorskan ringde först bedömmningsenheten och frågade hur jag skulle göra men de tyckte att hon kunde undersöka mig istället. 
Så då fick jag göra en gynundersökning. och det var det värsta jag varit med om.... Jag vet inte varför men det har aldrig gjort ont förr men nu sved det och gjorde fruktansvärt ont.
Hon kunde inte se om det var fostervatten eller om det var den sk slemproppen som öll på att luckras upp. Men ingen fara iallfall. 
Hjärtljudet var som det skulle och bebisen verkade må bra...'
Fick en tid nästa onsdag på bedömmningsenheten för att bedöma om jag behövde sättas igång eller inte.. hoppas inte.

Nu ska jag vila en stund för sen ska jag åka till Frida och fika. Vi har försökt att få ihop en träff i flera månader utan att lyckas men idag hittade vi en tid.

Gudfar, Marcus skulle komma hit och äta ikväll men vi bestämde oss för att gå ut och käka istället. Han ska åka ner till Spanien och jobba ett tag så det blir en avskedsmiddag med lite fler folk istället.
Han skulle ju verkligen att barnet skulle ha kommit nu så han hann träffa sitt gudbarn innan han åkte. men vi får se, har en vecka på oss.

Vi ska iallfall gå och käka på Jay Fu´s. Smaskigt ska det bli, har hört massor av bra om det så det ska bli spännande.
Jay Fu´s är en ny restaurang i saluhallen. Mer ett steak house med lite asiatiska inslag har jag fått för mig. Kan berätta mer i morgon.


Nu ska jag sova lite... 

Njut av solen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0