Vad ska man hitta på idag?

Idag har jag ingenting planerat... Lite små saker som att ringa Babyland och säga att vi vill hämta hem vagnen i helgen, det tar ca 1 min. Sen då... Skulle behöva städa men vet inte om jag klarar av att dammsuga, får kanske ta ett rum i taget. Är så svullen i fötterna och övriga kroppen men det är fötterna det är mest obehagligt. Så fort jag ställer mig upp så sticker det i dem och det känns som att de ska sprängas. Använder stödstrumpor men de sitter mest åt på benen än fötterna. Ska kanske köpa ett par i mindre storlek men då får kanske inte mina enorma vader plats. Får testa. Skulle vilja gå på bandyn ikväll oxå, Avgörandet mellan Sirius-Vetlanda, men att stå en hel match är inget som lockar. Det blir nog en hemmadag idag... Eller jag ska försöka ragga upp en lunchkompis så jag kommer hemifrån en stund. L ska jobba ikväll så jag blir verkligen ensam hela dagen så jag måste hitta på något annars blir jag knäpp. Tränade tjejerna för sista gången igår. Känns jättetråkigt, har ju varit där 4 gånger i veckan men nu ska jag inte var där över huvudtaget på flera månader. Konstigt. Det känns så skönt att jag haft träningen under den tiden jag varit hemma från jobbet.... För att få komma iväg och göra det jag tycker är kul, jag tror det har varit min räddning under min sjukskrivning. Jag har ju inte varit så aktiv som jag brukar. Suttit på en stol och sagt vad de ska göra och inte passat och lyft någonting. Jag får hoppas jag hjälpt till lite iallafall. Har ni några förslag på vad jag ska göra idag så hör av er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0