Älskar Indiska

Hade ett Mission idag och det var att hitta EN klänning till bröllopet på lördag. Bestämde mig för att träffa Katrine redan kl 11 så vi hade god tid på oss att gå i många affärer.
Hon hade sett en klänning på nätet som hon ville prova inne på Indiska, så vi provade där först.
Så fort jag kom in så hittade jag en massa fina klänningar, tror jag tom med mig tre st upp för att prova. När vi kom upp...Så fanns det hur många fina klänningar som helst. Tog med mig 9 st in i provhytten!!! Har aldrig hänt mig förr att jag hittat så många fina klänningar på samma ställe och det brukar ju vara så att de inte passar då när man provar dem. Men nu var 8 av dem helt perfekta!!!!
Stod och valde länge och jag köpte två klänningar och ett linne. Men nu har jag ju fler klänningar jag vill ha som jag kan köpa när jag får lite pengar över.

Försökte leta efter klänningarna med de fanns inte på nätet bara linnet... trist. Fast Linnet ser inte riktigt ut sådär, det har ett annat tyg. Låter konstigt men linnet jag köpte var ett Remake & recycle linne. Gjort av kläder de inte fått sålt så de gjorde om dem och mixade olika tycger. Så jag har gjort en bra gärning idag. haha
Något som jag tycker är tråkigt är att jag är så kort och inte kan ha långklänning... Det fanns så otroligt många fina långlänningar och Katrine köpte en av dem.

Sen gick vi och käkade lunch på Lingon för vi vågade inte gå in i någon mer affär.
Blåste storm att sitta ute så vi blev inte så långvariga. När vi gick så stötte vi på Micke (lillebror) Det var kul att se honom, det var ett tag sedan. Puss på dig

Gick in på Lindex för att leta ammningsBH till klänningen och hittade en perfekt... men inte i min storlek. Ska upp till Gränby i morgon för att se om de har. Det värsta är att de inte gjorde i den storleken jag har men ska prova en mindre och hoppas på det bästa... men jag är skeptisk. men håller tummarna.

Har tränat tjejerna idag och Julius var med och skötte sig väldigt bra. Vi ska iväg och tävla i Ystad nästa helg så jag vill vara där och kolla och ha lite koll på vad de kör och i vilken form de är i. De är riktigt duktiga faktiskt och jag tror det kan gå riktigt bra på USM om de bar ställer sina volter

Åkte snabbt hem för att se på Grays och jag grät floder!!! Hon kommer väl inte dö? Är det någon som vet om hon ska sluta i serien? Issy alltså. Någon som vet för jag håller på att bli galen. Ja jag vet att jag är löjlig men det är faktiskt den enda serie jag verkligen följer och det är fantastiskt bra.

Nu ska jag sova
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tessan de va för länge sen vi sågs nu tycker jag!!! Som tur är kan jag hålla mig uppdaterad om vad som händer här på bloggen =) Hoppas allt är fint och så ses vi i helgen i alla fall. Puss

2009-05-27 @ 23:45:36
Postat av: Kia

Jag vet lite mer än du... Kolla in säsongsavslutningen på den här länken:

http://www.cucirca.com/2009/05/13/greys-anatomy-season-5-episode-23-heres-to-the-future/



Men ladda med massor äv näsdukar...!



Kramkram

2009-05-30 @ 21:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0