Babysim

Idag är det dags för babysim igen. Hittade en film på datorn från i augusti innan vi flyttade ut ur huset när Julius badar i baljan. Han drivs som fisken i vattnet.
Jag tänkte att vi ska gå på en promenad in till babysimmet på Samaritehemmet. Det verkar var skönt väder ute och solen lyser nästan igenom molnen.
Igår hade vi den sista friståendeträningen innan tävlingen.
Kolla på www.jtruppen.blogg.se om ni vill se hur friståendet ser ut.
Filmerna innan är från redskapsträningen i lördags.
Nu har de två träningar kvar och det kommer bli så kul att åka iväg och tävla. Vi åker till Göteborg på fredag och kommer hem på söndag kväll.
Det är första gången jag kommer vara borta från Julius så länge. En hel helg...
Men jag tycker inte det ska bli så jobbigt att åka.
Är jag konstig då?
Det är klart jag kommer att sakna Julius och Linus så klart men det känns inte jobbigt och det känns skönt.
Är det några som vill komma på Me&I partyt i morgon så är det bara att höra av er till mig. Här, mail eller på telefonen.
Nu ska jag ta en dusch innan han vaknar... Eller vi ska ju bada snart... Jag lägger mig nog i soffan och degar en stund

Kommentarer
Postat av: Sara

Söta söta Julle!

2009-11-09 @ 21:22:43
Postat av: Lisa Och Tilde

Tilde vill se detta klipp om och om igen...... Det är ju bara sååå mysigt! Vi gillar er!!! :)

2009-11-11 @ 13:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0