Full fart

Ja nu var det ett tag sen igen... men jag har verkligen haft fullt upp och har absolut inte haft någon tid att sitt här och skriva något.
Vi åker iväg och tävlar i Göteborg nästa helg och det är mycket som ska fixas innan.
Nu sover Julius så nu har jag lite tid.
Julius han går nu mellan möbler och vi ska få låna en gåvagn som han ska få knalla runt med. Kryper gör han väldigt snabbt och ställer sig upp utan problem. Så man måste passa honom så han inte kryper upp för trappen äter upp kattens mat eller stoppar in fingrarna i kontakten.
Så det är mycket nej, ajaj och gråt här hemma just nu.
Det är så lätt när man går här hemma att man inte orkar vara konsekvent HELA tiden så att man nästan bäddar runt för att slippa konflikterna. Inte bra, vill ju inte bli en curlingmamma.
Man kommer ju få ta dusterna senare i sånt fall  och det är en väldigt envis kille vi har att göra med.
Ska verkligen bättra mig på det.
Jag var ute och sprang igår!!!!!!
Första gången en juli 2008!!! Jag skulle gå en morgonpromenad kl 6.45 egentligen men försov mig. Tänkte att det är bättre 30 min än ingentingn. När jag väl kom ut så kände jag att jag ville prova springa, kanske bara i 5 min. Jag sprang i 20!!!!!!
Klart det var tungt, inte med kondisen utan för att jag är så tung i kroppen. SÅ länge det var plant så gick det hur bra som helst men så fort det blev lite lutning på underlaget så dog benen på en gång men återhämtade sig snabbt när det blev plant igen.
Sprang är ju synd att säga men det var springsteg iallafall men det gick absolut inte fort. Tur att det inte var så mycket folk ute så tidigt på lördagsmorgonen.
Jag är iallafall stolt och det kommer bli fler såna turer.
Jag har lärt mig hur jag lägger in filmer. Kul kul
Här är när Julius hittade minipianot här hemma i Sävja
På Tisdag ska jag ha Me&I party här hemma eller jag är bara värdinna och ska stå för fika, det är Vickan (en mamma i mammagruppen) som säljer klärderna. Det kommer 11 st hit och det ska bli riktigt trevligt.
Jag ska bara maila ut vägbeskrivning till alla oxå nu när vi inte bor där vi brukar.
Huset ja... Det går framåt och nu när man inte är där varje dag så ser man att det händer en hel del varje vecka.  Nu börjar Julius vakna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0