Hm Positiv?

Kameran blev stulen i helgen!!!!!!
Jag har hällt kokande vatten på min fot och fått en infektion!!!!
Jag är ständigt trött!!!
Less på vädret!!! (hörde att det skulle bli lite sol på lördag)
Vill att huset ska bli klart!!!!!
Har stressprickar på hela armar och ben!!!!
Linus har ryggskott!!!!
Vill inte gå till VV i morgon för det har inte varit någon bra vecka!!!
Har iallafall roliga planer på G
Har fått en fantastik nyhet idag!!!!
Julius är underbar och har gått två steg och sover hela nätter.
Ska till min moster på galej på lördag.
Skriver mer en bättre dag eller vecka
Jo det gick bra för tjejerna
När man ser den här solstrålen så blir man genast på gott humör igen

Kommentarer
Postat av: Eva

Nästa vecka kan bara bli bättre. Puss!

2009-11-19 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0