Mammig

Nu har den perioden kommit som jag inte trodde Julius skulle komma in i. Han är otroligt mammig och jag kan inte gå för långt bort för då skriker han och blir så ledsen.
Det går bra med Linus då är han inte mammig utan det går lika bra med honom och det är skönt och jag hoppas det förblir så oxå.
Han var med mig på gympan igår och han brukar ju älska när tjejerna kommer fram till honom men igår gick det inte. Så fort de närmade sig så började han skrika och han gav sig inte heller. Så fort jag kom för långt ifrån så kröp han fram till mig och ställde sig upp mot mitt ben. Inte lätt att vara tränare då inte.
Idag så skulle jag ta cell prov, jag hade med mig leksaker till honom som han skulle leka med medan de tog provet. Det brukar alltid vara så det funkar. Nej... inte den här gången. Han fick alltså sitta på min mage då jag låg i gynstolen. haha Han satt där på min mage och kollade på Marita (barnmorskan) när hon tog provet. Tur att de inte kommer ihåg det här.
Men det är ju en period de blir så här säger de så det är väl bara att hålla ut.
Idag var vi på babycafét och då kom distriktsköterskan in och sa att vi kunde vaccinera oss om vi ville. Då stack jag in och fick min spruta.
De sa att jag skulle få ont i armen under kvällen men än har jag inte känt något.
Jag hoppas bara att jag håller mig frisk för när jag tagit influensasprutor förr så har jag alltid blivit sjuk efter.
Kommer väl lagom till att vi är i Vänersborg och Göteborg.
Julius somnade tidigt idag och nu skajag passa på att packa så det är klart för i morgon ska jag in till VV kl 9 sen ska jag och Julius till Stadsparken och leka tillsammans med Grodanbarnen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Tessan! Söt han e din lilla Julius! Att lägga in en film på bloggen e lätt som en plätt men svårt att förklara..haha... men du måste först lägga upp filmen på youtoube, sedan klistra in "länktexten" (den är i html form) i blogginlägget. Lycka till! Kramar!

2009-10-30 @ 21:30:28
URL: http://mammaotindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0