Pysselkväll

Igår var jag och två mammor från mammagruppen på julkortsinspirationskväll på Collektion eller Papper som det nu heter.
Vi fick gå ner i källaren tillsammans med Linnea och vi fick göra 5 olika julkort.
Det var tre julkort och två tips till julklappsfodral eller vad man ska säga. Den ena var till en cd och den andra var till trisslotter.
Väldigt väldigt trevligt och kul. Kan verkligen rekomendera om ni tycker det är kul med pyssel.
Jag har iallafall bestämt mig för vilka julkort jag ska göra och jag köpte på mig massa papper, stämplar, pulver och snören.
Så nu ska jag bara boka in en pysselkväll med glögg och trevligt sällskap.
Jo, jag ska ju ha ett Me&I party hos mig den 7/11 kl 14. Är det någon som vill komma så är ni hjärtligt välkomna. Det är bara att skicka ett sms, ett meddelande här eller på mailen.
I helgen så ska vi till Vänersborg och Göteborg.
I Vänersborg ska vi hälsa på våra trevliga vänner Maria. Micke och Leon. Sen ska Linus gå på Göteborg-AIK, den läskiga avgörande matchen i Allsvenskan. Då ska jag och Julius döda några timmar på stan tänkte jag.
Under dagen på måndagen är Linus på möte och sen drar vi hem vid lunch.
Ska bli trevligt att komma iväg lite.
Nu vaknar Lillskrutten

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Vi ska ha en liten pysselträff hos oss i vår lokal den 15 november på em, och då blir det jultema. Hojta till om du vill komma!

2009-10-28 @ 10:05:23
Postat av: Tessan

Vore trevligt men jag är i Göteborg då.

2009-10-28 @ 10:06:50
URL: http://tessansvensson.blogg.se/
Postat av: Jullan

du vet att Linnea är min (halv)brors (halv)syster? :p haha

2009-11-01 @ 14:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0