Trångt

Igår var det första gången som jag kände att jag inte ville bo där vi bor just nu...
Har tillbringat hela helgen hos Linus föräldrar och har haft bra mycket mer att röra sig på än ett rum.
det var så himla mysigt i lördags då jag och Julius var där själva. Han somnade vid 20 och jag kunde utna att tänka på att vara tyst laga mat i ett ordentligt kök där jag hade allt nära mig. Inte behöva gå ut för att hämta något i kylen och då menar jag ut ut.
Jag tittade på tv och kunde ha den volym jag ville utan att väcka Julius.
Det bästa av allt var på morgonen. Man kunde gå ut från sovrummet och låta den andra sova (i detta fall Linus) och vi kunde leka och tjoa utan att väcka den andra...
Åh vad jag längtar nu efter att få ett ordentligt hus.
Visst det funkar att bo här oxå men det är bra trångt. Det går väldigt bra när jag och Julius är hemma men när det kommer en till person som måste anpassa sig så blir det alldeles för litet. Men förhoppningsvis så är det bara 2,5 månader kvar...
Idag började älgjakten och Linus gick upp kl 4!!!!
Vi sov vidare och vaknade tidigare än vanligt men vi somnade om en timme senare.
Vid 9 fick jag ett sms av en av mammorna om att det var fotografering på Öppna förskolan så vi snabbade oss upp och knäppte några kort.
Skulle kanske ha väntat en innan vi hoppade in hos fotografen för han var fortfarande lite kall och ni vet ju hur man ser ut när man kommer in från kyla. haha Vi får se hur han ser ut på kortet
Han var även lite svårflirtad?! Han brukar alltid flina upp sig när  det är dags för foto men idag gick det inte så lätt men det kom ett litet snett leende efter ett tag.

Kommentarer
Postat av: eMiLiA

BRA där! mera mera mera! KRAM

2009-10-13 @ 09:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0