24kvm


Ja som sagt så bor vi ju lilet nu men det är faktiskt riktigt mysigt. Vi har inte riktigt fått ordning på förvaringen i köksdelen så vi har inte lagat någon mat än... Betyder alltså att jag smällt i mig en massa skitmat och det är mindre bra. Vi har inte fått upp fläkten än och det är ett måste när man bor så litet. Men efter helgen så.




På med bajssäkra speedos

I måndags var vi även på babysim. Det var riktigt kul och Julius sprattlade med benen som en propeller och tjöt av förtjusning. Vi fick träna på att ligga på mage i våra handflator och ligga på rygg på axeln, mysigt  
30 minuter kändes först lite lite men det räckte gott och väl och han somnade som en stock direkt när han hamnade i vagnen och sov i 2 timmar.


Han har lärt sig att sitta själv nu och sätter sig nästan själv från att han står på alla fyra. Har hittat nya ord och Dadda och Linus tycker ju självklart att det är pappa han säger efter som det låter som daddy. hahaha

Sen har jag ju fyllt år... som jag själv glömde bort men fick en fantastisk present av Linus, mamma, pappa, G och G.
Ett dygn i Högsbobruk men en ansiktsbehandling, helkroppsmassage och vädligt god mat. Får ju inte glömma att det tydligen ska vara ett dessertbord utan dess like. Det var verkligen en pesent jag behövde... ta hand om bara mig... Jag längtar.

Nu är jag ute hos mamma och pappa, Micke är här oxå och vi har äteit lagad mat  och jag har fått tvätta gjort puréer till Julius och nu ska vi äta tårta.

KOmmer mer nästa gång jag kommer till en dator med internet.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0