Tränat tjejerna

Idag var det dag 2 på inskolningen.
Den startade inne idag.
Vi fick Julius Hylla.
Så  vi hängde väska på kroken och ställde skorna på hyllan. Det här är verkligen på riktigt nu...
Barnen lekte med play-doo så Julius hoppade upp i en stol och började han med...
Jag satte mig vid det andra bordet och höll låg profil.
Fröknarna satte sig med honom och då brydde han sig inte om mig.
Här leker han med play-doo här hemma
När han var färdig med det så följde han med en fröken in i ett lekrum och lekte där i 30 min...
Sen kom han och hejade lite på mig när jag satt vid bordet och snackade lite skit med den andra fröken.
.
De hade en snabb samling med frukt, då satt jag med...
Han satt still lite bättre idag, så länge han hade ett äpple i handen iallafall.
Sen vill han gå ut, han hämtade sina skor och mina skor.
Där ute så lekte han en 20 min sen var det dags att gå hem.
.
Det gick mycket bättre idag. Han var inte så mycket med mig.
.
Efter inskolningen så åkte vi ut till mamma och åt lunch. Sen så åkte vi till mormors land och badade i Långsjön.
Han badade så mycket så vi fick plocka upp honom när han var blå om läpparna...
.
Sen hade jag träning med tjejerna idag!!!!
Det var väldigt längesen men väldigt kul.
Det började med en trist grej bara.
Anna och Josse var där och berättade att de skulle sluta.
Kommer att sakna dem otroligt mycket men jag hoppas vi kommer att träffas ändå.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0