Hej igen

Hej igen
Kände att jag kanske var lite hård mot ryssarna sist.
men de trängs...
En sak måst ejag säga.
de ryska tjejerna har väldigt snygga kroppar, och de visar verkligen upp den i sina glittriga stingbikinis. De tar även på sig 15 cm höga stilettklackar ner på stranden för att ge oss med korta och aningens lite mer runda ben än dem lite komplex.

I lördags passade Julius på att hoppa i den djupa poolen untan att någon av oss var där, Linus var snabb som tusan och plockade upp honom på botten. När han kom upp så var det som att ingenting hade hänt. Han ville upp och hoppa i igen.
Han leker massor men en 3 årig tjej som heter maja. De sjunger, dansar och leker i poolen hela dagarna.
Är han int ei poolen så är han inne och leker i kids club och jag och linus verkligen slåss om att få följa me din dit... Not.

jag har slagit ut min framtand igen så jag ser ut som ett troll och vågar kanppt le eller prata med någon.

Nu ska vi iväg och käka på den italienska restaurangen här på hotellet. Först måste jag försöka få Julius från Nalle Puh filmen... Gråt kommer det bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0