Blev inte riktigt som vi tänkt oss

Ingen är förmodligen förvånad.
Det var lite för bra för att vara sant... Att vi skulle sova i vårt underbara hus i kväll.
När vi kom ut igår så visade det sig att elekrikern glömt koppla in vattenpumen och avfallskvarnen!!! Det gör ju att vi inte kan koppla in toaletten, vattnet och värmen i huset. En ganska bra komfort när man ska bo i ett hus.
Alltså så kommer det att göras i början av veckan.
Sen hade Kakelkillen kaklat fel i det lilla badrummet så det gick inte att fixa en del saker. Det ska alltså oxå fixas i början av veckan.
Han hade även inte fogad badkarskanten så vi kunde inte göra klart det heller.
Här målar jag och min morbror den sista panelen förra veckan
Så idag har vi verkligen städat ut huset, förberett för all hjälp vi ska få i morgon och flytta ner alla hartonger och möbler.
I morgon flyttar vi in allt från garaget och fixar men vi kommer inte att sova eller bo där förrän nästa helg.
Nu visade det sig att rörmockaren inte kunde hjälpa till måndag eller tisdag!!!
Allt blir så knäppt när något inte blir klart och då kan inte nästa person göra det han ska och sen har han inte tid när det väl är klart.
Nu är det ju så nära så man vill bara in i huset!!!!!
Ja ja någon gång så kommer vi in iallafall.
Julius har iallfall varit hos min mamma och pappa i helgen så jag fick sova en hel natt i natt!!!!
Det var guld värt och jag har varit pigg idag.
Jag var ju på fest med jobbet igår och det var riktigt trevligt och jag kom inte hem förrän kl 1.
Ojoj det är sent för en som jag.
Som sagt, det var skönt att få sova i natt och inte ha någon som ligger och dra mig i håret.
Här kommer lite bilder från vår nya kamera!!!!!
På Julle så klart
Mys med pappa
Här lär han sig att man ska gå bakåt ner för trappen

Här kastar han mat till Julius med mormor

Lite bad i baljan hos farmor och farfar

Har jag berättat att han går och nu börjar det gå ganska fort.
Han tar sig ner från soffor och sängar
Håller på att få fyra tänder uppe, två är igenom.
Han säger, tror vi, Ita=isa
Där
mamma
och Datt=tack
hm... undrar om det är något mer han har lärt sig?
Han har börjat tycka det är lite kul att leka med bilar och traktorer.
Ögonen blir mörkare och mörkare. De kanske blir bruna. :D
Min underbara unge.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Han kastar så klart mat till Kim och inte till sig själv

2010-02-06 @ 21:30:29
URL: http://tessansvensson.blogg.se/
Postat av: Stina

Va stor han har blivit... Riktig liten sötnos... Kram kram

2010-02-07 @ 00:42:15
Postat av: Sara

Tessan, bara så du vet så får man inte ha avfallskvarnar i Uppsala, det är inte godkänt :(

2010-02-09 @ 10:14:36
Postat av: Tessan

Jag skrev fel... Avloppskvarnen var det. Sara, vi har inte gjort något olagligt

2010-02-09 @ 13:32:19
URL: http://tessansvensson.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha ha så bra :)

2010-02-09 @ 17:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0