HEJJA HEJJA

Nu är jag laddad upp över öronen och jag är riktigt nervös.
Jag kan verkligen längta efter att få känna adrenalinet bara öka innan man ska in och göra det man är bra på och tränat och laddat för så länge:
Det är ju något man aldrig kommer att få känna igen.
Så jag får känna det i tv soffan istället.
Kom igen Nu Helena och Anna-Karin
HEJJA HEJJA

Det kommer verkligen bli spännande och skodskytte är nog en av de mest spännande gren att kolla på.
.
Julle Är fortfarande sjuk.
Inatt hade han 39 graders feber och sov som en skit. Så kl 3 gick vi upp hela familjen och tittade på invigningen en timme.
Sen sov han lite bättre.
Nu har han sovit i några timmar med hostar så hemskt och har lika hög feber.
Hoppas han blir bättre snart, jobbigt när han inte mår så bra.
.
Vi har iallafall fixat massor i huset idag och då fick Julius vara hos mamma.
I morgon kommer värmen på och hela badrummet kommer att bli färdigt…
Vi har haft massor med möss i garaget under vintern så vi har tagit hit precis alla kläder för att tvätta det. Och allt forslin ska diskas innan det användas. Fy vad mycket de hade varit och grejat bland grejerna.
Äckligt.
.
Nu börjar det...
WOOOOAAAHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0