Han är riktigt jobbigt

Julius är riktigt jobbig just nu!!!!!
Eller idag har han varit så mammig, värre änb vanligt. Jag har inte kunnat gjort någoting utan att ahn stått och dragit mig i benet och vill att jag ska ta upp honom!!!
Man har inte orken att gå och bära på honom hela tiden så när jag inte har tagit upp honom så har han blivit så förtvivlad.
Går jag in i ett annat rum eller runt hörnet så blir han lika förtvivlad.
Jag har blivit galen på honom.
Jag har varit trött så tålamodet har kanske inte varit dte bästa.
Han har varit trött så det kanske beror på det.
Jag hoppas verkligen det för så här kan vi inte ha det.
Det känns som att Linus skulle behöva ha Julius själv en vecka så han kanske skulle kunna glömma mig lite.
.
Nu är jag ute hos mamma och ska sova kvar,
och på söndag så ska vi flytta hem igen!!!! Till vårt hus!!!
Jag hoppas verkligen att allt går som det ska den här veckan så vi verkligen kan göra det.
Det kanske oxå får lite ordning på Julle.
Sova i sin egna säng.
Nu sover han mellan oss, eller på mig snarare, dragandes i mitt hår.
Jag ser ut som ett troll när jag vaknar. Hoppas verkligen det går smärtfritt att flytta tillbaka honom. Får kanske köpa en peruk och lägga bredvid honom. hahahaha
.
Imorgon ska jag till Centro och lämna tillbaka lite kakel och byta vår köksblandare, det fanns nämligen ingen diskmaskinsavstängare.
Jag ska hämta hem tapeten till köket, kolla på gardiner till köket.
HA möte med Nadia och hinna på babysim.
Ja, det var min dag och sen kommer LImpan hem på kvällen!
Skönt, då kanske jag kan gå iväg och träna.... Har inte gjort det den här veckan.
.
På onsdag så ska vi städa ur huset och om det är någon som vill komma och hjälpa till så är ni välkomna. Hör bara av dig.
Jo, jag har fått låna en telefon tills jag få min nya. Jag har nämligen beställt en w995 som jag får senare i veckan. Så n u kan ni nå mig igen. Men har inga nr på kortet så skicka ett sms till mig så ha jag det.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0