Jag har börjat tränat

Och Jag tänker faktiskt fortsätta med det för det var riktigt kul och framförallt skönt att röra på mig.
Jag har inte tränat något, förutom att jag var ute och sprang EN gång och kört stryrka med tjejerna TVÅ gånger, sen jag fick reda på att jag var gravid.
Alltså 1,5 år!!!
.
Jag var på ett StyrkeMedel och det var alldeles lagom jobbigt och man kan absolut göra det jobbigare. Kände efter att jag inte var så slut som jag borde vara men känner nu att träningsvärken smyger sig på.
Nu sitter jag i soffan med ett stort fat men bitar av banan, kiwi, vindruvor, ananas, mandarin och mango och mumsar och är bara nöjd med dagen.
.
Har varit i Storvreta och hälsat på Linda, Emelie, Albin, Linnea och Dick.
Hon är stor om sin magen men väldigt fin.
Vi pratade lite om vilka namn de har tänkt sig. Och det blir kanske Linus eller Wilma. De hade även pratat lite om Filip men Linda tyckte inte de kunde ha både en Linda och Filip Hammar i familjen. hahahahah
Det tyckte jag skulle vara kul.
Här är sist vi var hos Familjen Hammar
.
Nu har jag gjort två inlägg på en dag... Är en riktig bloggare nu och lär snart hamna på topplistan på mest aktiv. hahah
.
Ha en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0