En liten snabbis

Är på jobbet och har bara en liten stund på rasten kvar.

Idag är det sista dagen på den här arbetsveckan och det känns väldigt skönt.
Saknar verkligen att få vara med Julius på dagarna.

I morgon åker jag och Julius först till Karlsskoga för att hälsa på pappa sen åker vi vidare till min farmor och farfar i Forshaga.
Farfar har fyllt 80 så de ska ha kalas för honom på lördag. Men då kan vi inte vara där eftersom vi tävlar USM i Lund då.
Det var nästan inga tränare som skulle kunna åka med så jag var tvungen att välja.
Så åker vi till dem på torsdagen och sover där inna vi åker vidare till Lund.

Idag ska vi bara mysa hemma eller vi cyklar nog till något lekpark sen ska vi vara hemma och mysa lite...

Ska försöka fixa pass först om jag hinner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0