En riktig skitunge

Julius har blivit en riktig skitunge!!!
Envis som synden och bryter ihop totalt närhan inte får som han vill.
Det blir så otroligt jobbigt för det enda han vill göra är sånt han inte får.
Han söker sig till det.
Ja jag vet att han testar gränser men det blir så jäkla jobbigt när det är precis hela tiden.
*
Det har blivit värre den här veckan och det kanske beror på att jag jobbar och inte är hemma på dagarna. Han testar Linus och sen protesterar mot mig när jag kommer hem...
Jag vet inte om det är så men det känns bättre att ha någonting att skylla på.
När han blir arg och inte får som han vill så ger han sig inte...
Han kan skrika i 30 minuter och då är han helt slut
Hoppas bara det är en fas så att vi inte alltid ska ha det så här. Då vet jag inte vad jag gör.
Just nu får vi bara ta fighterna och hoppas på att det går över.
*
Han har blivit så hårdhänt oxå.
Speciellt mot katten...
Julius drar honom in svansen och sätter sig på honom.
Nu har Sigge fått nog och river tillbaka men det verkar inte gå in hos Julius vad som orsakar det.
När han blir arg så kan han även slå oss i ansiktet...
Hm vad är det för monster vi skapat?
Han har ju alltid ätit så bra...
Men nu äter han ingenting.
Frukt går i och pasta men inget protein över huvudtaget.
Är inte så orolig än men det känns lite konstigt när han alltid tyckt om mat.
Vi ska prova lite med barnmatsburkar i morgon och se om det går bättre.
*
Vi var och handlade i går...
Han ledsnade så klart att sitta i vagnen så han fick strosa omkring lite i affären.
han hade ner alla lime som stod i ett stånd, alla tidningar i tidningshyllan och alla tablettaskar som låg fint i hyllan!!!
Det blir nog till att handla själv i fortsättningen eller iallafall att man har någon med sig...
Som sagt, jag hoppas på att jag inte misslyckats totalt och att det bara är en fas...
En fas

Kommentarer
Postat av: Eva

Ta det lugnt, det ordnar till sig ska du se, men det är inte så kul medan det pågår. Ta det lugnt med maten också, annars kanske det blir bara värre. Vet att alla såna perioder tror man ska vara för evigt men de gör ju faktiskt inte det. Kram till er alla!

2010-03-31 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0