Ensam

Snart är den över...
Bandyn,
Och man kommer att få se mer av min älskade Linus.
.
Den här veckan är det inte många vakna timmar jag har sett honom. Och inatt sover han inte ens hemma och förmodligen inte i morgon natt heller...
Men det är över snart.
Längtar.
.
Undrar om jag ska ner och kika lite i år. Jag kommer ju inte kunna se något av matchen för jag tränar tjejerna men en frukost vore trevligt.
Jag ska höra med några vänner om de har några planer.
.
Inatt så vaknade Julle kl 02.15!!!! och bara grät och ville absolut inte sova mer. Linus skulle upp tidigt så jag blev lite stressad över att han grät så mycket så vi gick upp.
kl 4.15 somnade han igen!!!
Mellan där så lekte vi lite kelade lite, tittade lite på tv sen fick han lite välling igen och somnade som en stock.
Varför provade jag inte det på en gång då kan man fråga sig...
Sen sov vi till kl 8 och det var välbehövligt
Idag då...
Har varit på långpromenad med Isa och Julius innan jag lämnade av henne hemma i Luthagen.
Jag ställde bilen vil Willys på Kungsgatan bara för att jag skulle få gå en bit + att slippa betala parkeringsavgift.
Alla platser på Ågatan är upptagna den här veckan.
.
Vi var även inne på Sweetie pie och köpte en present till Jocke och Marinas lilla bebis som kommer när som helst.
Hann in den snabbis på Leklust för att kolla lite presenter till Julius men jag var så kissnödg så jag kunde inte koncentrera mig.
Får bli på söndag.
en sån här vill jag sköpa till Julius i present
Nu i kväll så har jag och Julius varit hemma hos Jocke och Martina och käkat middag. Väldigt trevligt och det är trist att man inte träffas oftare för det behöver inte vara så avancerat. Bara handla hem lite käk och snacka skit. härligt...
Martina hade verkligen stor mage och det är kanske inte så konstigt eftersom hon är beräknad på söndag...
Jag tror de får en tjej...
Nu ska jag sova.
I morgon så åker vi till Sv-cupen i Västerås med gympagänget.
Skulle ha haft en jobbdag med 5-kamp och grejer men det körde ihop sig.
Inte rätt period helt enkelt.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0