Feber

Vi klarade oss inte
Inatt vaknade Julius och var så ledsen och otröstlig...
Så när jag tröstade honom så var han så varm!!!
Tog tempen på honom...39 grader.
Det var bara att förbereda sig på en natt utan sömn.
Men så blev det inte riktigt
Vi gav honom en sup och han sov hela natten!
.
När han vaknade sen var febern över och han var pigg som en mört till en början.
Men sen somnade han kl 9 i gen och sov i 1,5 timme och då passade jag oxå på att sova.
Det var så skönt.
Undrar varför jag har så svårt att göra det alla dagar. Det är ju nu man kan passa på att sova middag, snart är man tillbaka till jobbet igen och då kan man inte sova middag...
Eller det kan man visst det och det brukar jag göra oxå hehe
.
Vi var hemma hela förmiddagen ochs en åkte vi in till stan för att hämta Isa. Vi ska vara hundvakt över natten bara...
Vi ska verkligen inte skaffa hund. Vilket jäkla jobb och med en unge är det lite bökigt. speciellt vid den här årstiden och just där vi bor.
Men någon gång ibland så funkar det ju.
.
Vi var även till Himla idag. Jag köpte två skålar... Väldigt bra och väldigt fina.
De hade även billiga dukar, löpare och tabletter. Svårt att köpa när vi inte vet vilka färger vi ska ha i vardagsrummet. Men jag ska nog dit på söndag och handla lite iallafall.
De hade så fina färger riktigt somriga och fina.
De hade även väldigt mycket servettringar. och sånt känns som att det kulle vara kul att ha om man har middagar här hemma.
Men inget prio kanske...
.
Sen har jag och Julius bara varit hemma, jag har följt Almtuna matchen på nätet. De vann, nu måste de bara vinna i morgon så går de vidare till kvalserien...
-
Trött trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0