Julius 1 år

Idag fyller min underbara son 1 år!!!!
Det här året har gått otroligt fort men samtidigt känns det som det var hur länge som helst han kom hem till oss.
Låter som att vi köpte honom...
.
Det blev inte så mycket firande måste jag säga. Vi sjöng för honom men vi hade inte köpt någon present till honom.
Det har inte funnits tid till det. Eller jag har ju haft det men jag ville köpa något tillsammans med Linus och det skulle göras senare på dagen.
Vi hade en mysig förmiddag hela familjen.
Sen åkte jag och Julius på babysim.
Han var bara 1 gång på förra kursen för han varit så förkyld varje måndag... Konstigt.
Var lite nervös på hur han skulle vara eftersom det var så längesen han var i basängen.
Men han var som en liten fisk.
Han simade till kanten och det har han aldrig gjort förr...
Han fick sitta på mitt knä ca en halvmeter från kanten, så fort han sträckte sig mot kanten så skulle jag släppa honom. Och han sparkade sig fram till hanten...
Han var så duktig.
Sen åkte vi till BarnensHus och köpte en bobby-polisbil till Julius, vi ska även köpa ett pussel och en traktor. Han blivit så intresserad av just traktorer.
När det var gjort så åkte vi till Kusin Mark som oxå fyller idag. Där käkade vi mat och tårta innan vi åkte hem. Nu sover Julius och Linus och jag ska oxå hoppa isäng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0