Magsjuka

Jag och Julius blev magsjuka natten till söndagen... Igen.
Fy fan vad jobbigt det är och det gäller att inte vara så kräkmagad när man har med barn att göra i såna här situationer.
Läs inte det här om du tycker sånt här är jobbigt
.
Jag vakande av att Julius hostade lite och satte honom upp och just då spydde han i hela sängen...
Det var bara att gå upp och kasta in sängkläder och kuddar i tvättmaskinen och bädda rent och förbereda för kommande kaskader.
Nästa gång jag vaknade till så kräktes han igen men den här gången hann jag dit med en handduk och det kom inte så mycker den hör gången,
Men jag kände att det började rulla lite i mon mage oxå men jag tänkte kanske att dte var alla de underbara dofterna som fanns i omgivningen.
Linus sov inte inne hos oss för han har verkligen inte tid med att vara sjuk.
Vi somnade om.
En timme senare vaknade jag av nya kaskadspyor i hela sängen och den hör gången fick jag ropa på Linus... Ta hit en hink, fort!!!!
Då var det igång för mig oxå. Så jag och Julius satt och spydde i sängen samtidigt. Som en sjuk komedi.
Linus duschade med Julius och jag bäddade rent och skurade madrassen.
.
Dagen efter så var vi väldigt veka jag och Julius. Linus stannade hemma på förmiddagen för att jag skulle få sova men bäde jag och Julius sov till 9.
Vi försökte äta lite men vi fick inte i oss någonting.
Julius var väldigt dålig i magen under hela dagen och nu kommer vi till nästa äckliga sak...
.
Han hade bajsat och låg på skötbordet. Blöjan var borta och Julle kom på att han inte var riktigt färdig...
Och tyckte på så det stod som en fontän ur rumpan på honom.... Rätt på min mage, mina armar och hela golvet.
Han fick hoppa in i duschen igen och jag fick ta och skura golv och tvätta kläder innan jag oxå fick hoppa in i duschen.
men han är väldigt fin även om han spyr och bajsar på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0