Morsdag

Jag blev firad i år igen...
Vi sov hos Klara och Christian i natt så det blev ingen frukost på sängen men när jag kom hem från träningen så fick jag stå i hallen. Så satte Linus på världens roligaste mamma låt och i köket hade han dukat fram middag till mig.
Sushi!!!
på bordet låg en tulpan och en present!!!!
I presenten var det ett presentkort på 1000:- på GinaTricot.
Underbara Linus...
Härligt att vara mamma
<3
Till min mamma hade jag ingenting.
Det var inte meningen att jag skulle hinna träffa henne idag men vi var ut till Kambo och åt lunch men hela tjocka släkten.
Men hon skulle iväg och handla Tobaksplanter, tror jag det var, så jag följer med henne dit.
.
Igår var vi som sagt till klara och Christian.
Vi grillade rådjur... Helt fantastiskt.
Drack ett fantastiskt rosevin som hette Untouched. Konstigt namn men väldigt gott om man gillar lite sötare viner...
Men Julius ramlade ner för trappen!!!
Vi hörde bara duns duns duns duns duns och en stor krasch... och sen ett gallskrik!!!
Fy vad man hinner tänka mycket  så det var skönt att han skrek direkt... så kan har lite bulor och blåmärken i huvudet...
Det gick snabbt över och han verkade må bra...
Känns som att när barn ramlar så ramlar de som fulla människor. De blir liksom så mjuka i kroppen, tur är väl det för de ramlas en hel del nu.
.
Jag, Klara och Julius var och handlade på Ica Maxi i Nacka.
Då tog vi en bilvagn.
I den bilvagnen fanns det två rattar och två tutor...
Det var en liten kille som blev som tokig inne i bilen.
Nu är det godnatt...

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Tessan. Saknar en länkar till bloggar du läser =0)

2010-06-01 @ 20:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0