Sigge är borta

Nu har han varit borta sedan i lördags!!!
Vi var ju i Halmstad och vi lämnade Sigge och Selma hos Sigges extrafamilj.
han hade gått ut på lördagsmorgonen och sen inte kommit hem....
Vi har varit ute varje kväll och letat och ropat i skog och bland hus men ingen Sigge kommer...
Jag tycker verkligen det här är så jobbigt. Jag börjar gråta varje gång jag pratar eller tänker på honom...
.
Fick ett tips om att de sett en påkörd katt som såg ut som Sigge.
Jag tog en sopsäck och gick dit tillsammans med Carina och ungarna...
men som tur var så var det en annan katt.
Tänk att man kan bli så glad över att se någon annan familjs katt...
Men på ett sätt skulle det kanske varit skönt om det var han för då visste man var han var, nu kommer man inte kunna släppa det på ett tag för det finns ju en chans att han lever...
.
Han kan ha blivit instängd nder lördagen, det var tydligen fint väder i lördags.
Han kan vara på sin livs upplevelseresa
Han kan ha gått vilse (för hans extrafamilj har precis flyttat)
Han kan ha blivit påkörd av täg, bil eller något annat
Han kan ha blivit uppäten av något djur.
.
Bara han inte ligger skadad någonstans.
.
Jag vill bara att han ska komma hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0