Fredagsmys

Idag är det sista kvällen vi är ensamma.
I morgon kommer Linus hem!!!!
Idag har vi varit hos frissan bägge två.
Medan jag klippte mig så hade Josse och Anna hand om Julius.
han följde så snällt med.
Skönt i de här situationerna men lite skrämmande ifall han skulle bli bortrövad.
Han skulle bara följa med.
Åt lunch med Martina och Jack. Väldigt trevligt.
köpte räkor till mig som jag ska äta när Julius somnat.
Han själv hjälpte till att rulla sina köttbullar
Ni förstår kanske vilka som är hans...
Sen har vi hunnit med lite fredagsmys med popcorn... Han gillade inte det.
Nu badar han.
Jag satte på lite musik och han började direkt att dansa... och spela luftgitarr??!
Fick inte med det bästa men lite fick jag med
Jo ja har fixat lite med fotona jag framkallat.
Satt dem i ramar och satt upp på väggen.
Det blev väldigt fint.
Speciellt ett kort som jag beställde i svart Vitt
Sen framkallade jag tre av ett vid samma tillfälle som jag satte i en treram.
Inte träram, jag kan stava men en ram där man kan sätta i tre kort
Jag har ett alternativ till så jag är inte så säker att jag ska ha just de här fotona.
Nu vill lillskiten upp ur badet.
Katterna mår förresten bra och växersom sjutton.
Kommer bilder snart när jag tagit med den riktiga kameran.
>den kommer som sagt hem i morgon... men min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0