Idag tas det beslut...

...om vi får hyra Svettis i tre år.
Vi har fått reda på ett det är en person till som vill ta över hela huset.
Så Annie är på möte idag och ska se till att det är vi som får det
.
Var på ett sjukt hårt Spinningpass igår.
75 min och instruktören var så puchig och hård.
Passade mig perfekt för jag har aldrig tagit ut mig så mycket på ett pass som jag gjorde igår.
Idag så har jag inte träningsvärk för jag är fortfarande så slut i benen. haha
I morse så gick jag med Julius till dagis och jag fick direkt mjölksyra i benen när vi gick upp för vår slänt.
haha ja men jag känner mig duktig.
.
Julius grät när jag lämnade honom idag. Det har ju inte hänt sedan på inskolningen men medan jag stod och väntade på bussen kom en personal fram och sa att han var glad igen.
.
den här veckan är fullmatat med saker.
så det ska bli skönt när den här är över så det blir lite lugn och ro igen.
.
Nu håller vi tummarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0