Lameller

Idag har jag och Julius haft en städar dag.
Eller Julius har varit fantastiskt duktig och hjälpt till en del men han har lekt så bra på sitt rum.
Han trivs verkligen i sitt nya rum.
Hans rum ligger just nu i mitten av huset och det tycker jag är bra.
.
Kl 14 så kom de från Moogio och satte upp våra lameller i vardagsrummet
det blev som ett nytt rum.
Nu vill jag bara få upp saker på väggarna.
få det nya bordet.
Hitta mattor.
Jag vill få det fint här hemma...
.
Nu är det inte många dagar kvar till Linus kommer hem
Jag längtar så mycket.
Det är nyttigt att vara ifrån varandra lite då och då. Man inser hur mycket man älskar och saknar en person.
Även om jag tycker att det är lite väl länge med två veckor,
.
Mår bra nu, lite hostig på nätterna men på dagarna mår jag som vanligt.
.
Hade en grupp i går.
Det gick bra och det var roligt.
Så nu kommer jag köra som vanligt igen.
.
Godnaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0