Så ostrukturerad

Jag kan vara så i vanliga fall men nu på morgonen så tog det priset.
.
När jag kom ut från duschen så undrade jag vad jag hållt på med på morgonen.
I köket stod diskmaskinen öppen och halvt urplockad
All frukost stod framme
Alla och då menar jag alla lådor var utdragna, Skåpet var öppet och ljusen brann på bordet!
För jag höll på att fixa köket när jag gick och fixade mat till Selma i sovrummet.
Där stor färgburken.
Då började jag måla den öppna spisen.
Det gjorde jag klart. Men allt står kvar...
Då blev jag väl lite kladdig och hoppade in i duschen med Julius...
.
Nu har jag plockat undan och vi ska iväg till Öppna förskolan.

Kommentarer
Postat av: Eva E

Ja, ibland är man ju så där, men din morgon tar nog priset. Bra att spisen blev färdigmålad i alla fall! = )

2010-11-01 @ 09:19:50
Postat av: Kattis

Jo, det blir lite knas ibland. Jag tycker ändå att din morgon då du gick ut utan byxor är det roligaste jag har hört =) hahaha. Kram o Puss

2010-11-02 @ 11:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0