Sigge är tillbaka

Det är helt galet!!!
Han försvann sista helgen i maj och kom tillbaka igår kväll.
Jag har inte träffat honom än för han är hemma hos Carina.
.
Han hade fått ett mail ang en kelig och hungrig katt som hade hållit till nere på Danelid vid kansliet den sista veckan och de undrade om någon kände igen den.
.
Carina tyckte han var lik Sigge och gick ner med ficklampa till fotbollsplanerna kl 23 för att kolla om det var han.
Hon ropade på honom och han kom som ett skott.
Hon skickade ett mms till oss och Linus åkte dit direkt.
.
Han kände igen Linus och la sig direkt på rygg och ville bli kliad på magen precis som han gör med Linus
Han får bli kvar där till på söndag för vi är inte hemma.
Det känns som att det vore bra om vi var hemma när han ska träffa Selma och de tre kattungarna.
Han var ju som vanligt med oss men man vet inte hur han reagerar med andra djur.
Vet ju inte riktigt vad han varit med om.
.
Undrar var han hållit hus?
Har han bott hos någon annan
eller har han varit vid ladorna som är runt om i området och att det blev för kallt nu...
.
Jag ska iallafall åka dit och hälsa på efter jobbet
.
Helt galet...
6 månader.
Det känns så konstigt för jag har verkligen varit inställd på att han är död så jag vet inte vad jag känner.
Glad såklart men konstigt

Kommentarer
Postat av: Thomas

helt jävla underbart ju =)

2010-11-26 @ 20:18:17
Postat av: Eva E

Riktig solskenshistoria. :-)

2010-11-26 @ 20:55:39
Postat av: Katarina

=) äventyrskatt (?!)

2010-11-27 @ 10:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0