SILVER

Tjejerna var helt fantastiska i helgen!!!
Vi kom tvåa i kvalet och vi höll ihop det och lyckades hålla andra platsen.
Det var jämt men vi lyckades...
Eller DE kanske jag ska säga.
bilder kommersen
.
De var så avslappnade, de hade så kul ute på golvet.
Jag var lite nervös innan men när de kom ut på golvet så kunde jag bara slappna av.
De hade en sån sammanhållning i laget.
Alla pratade med varandra, alla väntade på varandra och det var inga grupperingar som det kan vara i resten av gänget.
Det är precis så det ska vara på tävlingarna.
Laganda.
.
Nu ska vi försöka få samma känsla i nästa gäng...
.
Idag är jag så trött och får inte så mycket gjort här på Svettis idag...
Har min grupp idag så jag ska försöka ladda lite.
.
BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0