Tråkdag

Hej.
Sitter på jobbet och har tråkigt.
Har inte så mycket att göra för vi väntar på besked hur det blir med allt. Det är möte på måndag och då visar det sig om jag är arbetslös eller inte.
Skulle var typiskt nu när jag sagt upp mig att det inte blir någonting.
.
Satt här och tänkte på att jag varit dålig på att skriva här.
Iallafall har jag inte kommit med så mycket vettigt.
Jag kommer på saker som jag vill skriva om men när jag väl sitter vid datorn så är det borta.
.
Just nu håller jag på att ladda ner filklipp från tävlingen till vår Damtruppens sida på Facebook.
Det tar sån tid.
.
Vi fick ett samtal från HalmstadFrigymnaster i måndags.
De har tydligen räknat fel och vi kom egentligen 3 istället för tvåa.
Väldigt tråkigt.
Vi hade verkligen blivit nöjda med en tredjeplats.
De hade blivit lika glada,
Men nu när vi först kom 2:a och måste lämna tillbaka medaljen och ta emot en bronsmedalj så blir det inte samma sak.
Det blir lite bittert.
Men det är ju ingen snack om saken att vi ska byta.
Rätt ska vara rätt.
Men vi tycker att vi är silvermedaljörer iallafall.

Kommentarer
Postat av: uppsala och tessan -fan :)

Kan vi inte få se varven från U-cupen tävlingen här i bloggen, eller kanske på youtube?



kram

2010-11-19 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0