Underbar helg

Äntligen så är han hemma.
Han var så efterlängtad... av oss båda.
Julius visste inte hur han skulle bete sig så när han såg Linus i fönstret så började han gråta.
.
Vi hade någon timme tillsammans innan han kände att han behövde sova.
Då passade vi på att åka och träan tjejerna.
Vi åker och tävlar nästa helg så det är finslipning som gäller.
.
Linus kom dit och vi åkte till G&G och åt middag innan vi stack ut på stan
Hela November så lyser de upp Uppsalas byggnader.
Väldigt mysig i novembermörkret.
Här är mitt jobb
är i blått ljus
Här är lite fiskar i ån. Syns inte så bra men det var väldigt fint.
Jag såg när de satte upp dem och jag undrade vad det var för ungar sm hade gjort konstverken... haha
.
Sen var vi alla så trötta så vi åkte hem
Tittade på det underbara "Så mycket bättre" sen hoppade vi i säng...
.
Idag så hade jag B.U.S, Limpan och Julle kom dit.
Vi åkte och kollade lite möbler och mattor och vi har hittat massa favoriter...
Vi var in på en möbelaffär där vi inte varit förr. Kommer inte ihåg vad den heter heller men där hade de en fyndhörna.
Vi hittade två svarta pinnstolar. Precis vad vi vill ha i köket.
250:- st!
Vi klippte till
Nu ska jag bara måla Julius stol svart och leta efter fina stolsdynor.
.
Nu är det Ensam mamma söker sen kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0