Uttråkad

Idag är jag riktigt uttråkad.
Vi fick bra besked om Svettis. Vi får köra...
Men vi har inget att göra förrän nästa vecka. Och då har vi massor.
.
Jag sitter här och funderar på om hur jag ska ha grupperna i vår.
Hade ju tänkt att ha massor av kvällar och hela helger?!
Hur tänkte jag då?
Nu lutar det åt att jag kommer att fylla söndagar från 9-15.
Sen kommer jag kanske inte ha alla årgångar utan fortsätta med 3-4 och sen ha 5 åringarna....
Sen vår jag vidareutveckla det eftersom.
Sen till våren så kommer jag att ha dagsaktiviteter.
Det måste funka i mitt liv oxå.
.
Igår kom äntligen vårt bord, våra stolar, klädhängaren och pallen.
Jag passade på att köpa julstjärnor som ska upp i v-rummet.
Sen provade jag sätta ihop min advetljusstake...
Den är inte riktigt klar, det ser lite vint och dant ut men jag har inte fått fast ljusen...
Nu är jag på jakt efter en stjärnliknande grej vi ska ha i det stora runda fönstret i köket.
Skulle vilja ha en 3D stjärna...
Men har inte hittat någon snygg.
Får leta vidare.
.
Julius och jag hade lite dans hemma igår är Linus var och tränade.
Som vanligt lite mörkt och dålig kvalitet
Han gjorde så många piruetter så han var alldeles yr.
Nu måste jag göra något vettigt.
eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0