Vinter

Vilket underbart väder.
Det var ifs väldigt blåsigt på dagen men jag gillar att det är snö.
Det blir så mycket ljusare och tyst på något sätt.
När jag skulle hämta Julius på Kojan igår så kom jag på att jag inte bytt till vinterdäck!
Första korsningen jag kom till så gled jag bara rakt fram. Som tur var så var det inga bilar i närheten.
Så när jag hämtat Julle så skulle vi åka till Linus nya kontor...
Det gick i 30 och jag höll på att glida in i andra bilar hela tiden och då låg jag långt efter bilen framför.
Det värsta var i en korsning där jag gled mot bilen framför (den stod still) men precis innan jag skulle krocka in i den så gled den över på andra sidan mot en mötande bil.
Men han var uppmärksam och körde upp på trorttoaren så allt gick bra.
Nu har jag bytt och vi kör säkert igen.
.
Igår när jag hämtade Julius så sa personalen att Julius inte gillade snö...
Han hade ramlat och blivit arg och ledsen för att han inte kunde hänga med de stora killarna.
Hm , jag hoppas han vänjer sig och kan tycka det är lite kul iallafall.
.
Katterna har öppnat ögonen.
De är så söta och ser helt vimmelkantiga ut.
jag sätter in bilder ikväll...
Om jag hinner.
.
Vi åker och tävlar med tjejerna i morgon.
Bussen går till Halmstad kl 8.30.
Så ikväll är det sista träningen..
ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0