Gräsläggning

Igår skulle jag lägga gräsmattan tillsammans med två personer från Rugbylaget.
Man var tvunget att lägga gräsmattan samma dag den levererades och de levererade bara på vardagarna.
Så jag fick se till att någon jobbade för mig...
Linnea och Bella hjälpte till.
Tack så mycket.
.
Det blev en stressig morgon för jag hade glömt bort att det är min lämningsdag.  Eftersom Tommy slutat jobba med mig och brukar sitta där på fredagsmornar och jag var så focuserad på att fixa någon som skulle jobba från 9.30 så glömde jag bort morgonen...
Så Julius fick följa med mig och öppna upp på Svettis sen åkte jag och lämnade honom.
.
Tillbaka till Svettis.
Svarade på några mail.
Nu är det 12 barn på söndagstiden
6 barn på måndag och tisdag.
Läskigt, och när ska jag ha tid att fixa allt....
.
Vid 10 hämtade jag rugbymänniskorna vid deras klubblokal.
Förbi Bauhaus och handlade fodrade handskar.
Det var nämligen 0 gradigt...
Jag undrar hur det kommer bli med den här gräsmattan...
Men de har sagt att det vara okej, bara vi vattnar ordentligt i vår.. Den kommer att vara gul då.
Vi rullade ut och trixade och fixade.
Vi hann inte klart med fin fixet så det ska jag göra idag..
Äntligen börjar det se ut som en riktig trädgård.
Där det inte ligger gräsmatta ska vi så i vår.
Nu ska vi bara se till att det inte ligger löv på gräsmattan när snön kommer.
När vi avslutade igår så snöade det...
Inte bra.
.
Jag åkte tillbaka till Svettis och låste och passade då på att simma lite i poolen.
Så skönt och varmt... 32 grader
Hämtade hem Julius från farmor och farfar.
Hade fredagsmys och kollade till Idol.
Julius ville klappa händer och dansa så vi hade en liten discostund till Minnah
Som vanligt är det min mobil... Så det blir inte så bra kvallitet.
Just här ser det ut som att det är jag som dansar mest.. men vi fick inte riktigt med julius pik i dansandet.
.
Nu skajag sätta igång och sy mitt drapperi till B.U.S-ungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0