Gudmor

Jag har blivit Gudmor.
När jag fick frågan så blev jag så glad så jag nästan började gråta.
Jag har blivit Gudmor till Astrid.
.
Vi satt och åt middag, jag Julius, Klara, Christian och Astrid.
Så sa klara att de undrade om jag ville bli Astrids gudmor...
Om jag ville?!
Det behövde jag inte fundera på.
Det är, tycker jag iallafall, att det är en stor ära att bli tillfrågad.
.
Jag sa iallafall JA direkt!!!
Tack så mycket för det förtroendet.
Här är hon bara två veckor och jag ser full ut. ;)

Nu när vi pratar bebisar och sånt så kan jag berätta att vår katt Selma ska få kattungar!
Hon löpte, ja jag vet inte när det var men runt augusti/september.
Och jag har tyckt att hon blivit rund runt magen och att hon varit extra hungrig.
Men Linus har inte trott det varit något.
Men nu i veckan så såg vi att hon är väldigt konstigt rund runt magen.
så jag googlade lite på det.
De kunde bli extra hungriga.
Och om spenarna var rosa så var de gravida/dräktig.
Och de var verkligen rosa och stora. Jag har knappt känt hennes vårtor förr men nu var de väldigt stora.
Jag tror att det varit så ett tag och det stod att när de blev rosa så var det ca 6 veckor kvar.
Men jag tror att det kommer tidigare.
Förmodligen när Linus är i USA..
Hjälp, nu ska man oroa sig för henne oxå.
Hon är ju så liten...
Nästan så man inte vill att hon ska vara ute...
Hon vill knappt vara ute oxå. Hon ligger bara och sover.
.
Man ska hjälpa henne att boa. haha
Vi ska göra en mysig födelseplats åt henne men filtar och grejer. Så ska man ställa det på en lugn plats.
Men man ska vara lyhörd för hon kanske inte gillar platsen vi valt. hahaha
Ja vi får se hur det går.
Om hon får välja så skulle hon vilja föda i mitt knä.
Vi får se hur det blir och hur många kattungar det blir.
Spännande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-07 @ 12:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0