Katterna har kommit

Inatt så vaknade jag kl 4 av att jag tyckte min näsa pep lite konstigt...
Jag trodde jag var så täppt i näsan att det pep i den, men efter ett tag så insåg jag att pipandet inte stämde in med mina andetag.
Kollade då med Julius om hans näsa pep, men det gjorde den inte.
.
Jag förstod inte vad det kom ifrån.
Tände lampan och insåg att det kom från min klädeslåda i garderoben.
Jag öppnade och där låg Selma med en liten pipande unge.
Den var renslickad men fortfarande lite fuktig så den måste ha kommit precis...
Den var svart med 4 vita tassar.
.
Julius vaknade så vi gick upp och drack välling och kollade på animalplanet.
Gick och kollade till Selma lite då och då.
Kl 6 kom nr 2 och den här var kolsvart.
De två första
Sen hoppade jag och julius i säng och sov tre timmar. När vi vaknade så var det fortfarande två st. men jag kände på magen och det kändes som att det var något kvar...
.
Precis då så började magen röra på sig och jag skulle smyga iväg så hon fick vara själv.
Men då började hon jama så jag stannade kvar.
Då lugnade hon ner sig.
Så försökte jag gå igen men då jamade hon jättehögt och kollade på mig...
Jag skulle alltså vara kvar.
Så jag satt där och undrade vad jag skulle göra?
Hålla tassen?
Andas med henne?
Men när jag såg att ungen nästan var ute så satte jag händerna mot hennes baktassar. Då tog hon i och spjärnade emot mina händer och plupp så var sista bebisen ute..
Den här var vit på mage, ben och ansikte. Resten var svart.
Den sista



.
Sen lämnade jag och Julius dem själva så de skulle få lugn och ro.
Julius är väldigt nyfiken och vill gärna sitta och titta på dem men han är väldigt försiktig. Han ger Selma mat och rör inte ungarna alls.
Han klappar på Selma istället.
.
Vi åkte till runt på lite inredningsaffärer tillsammans med Katrine och det slutade med middag på IKEA och lite shopping.
Köpte en myslampa till Julius som jag ställde på den nya bokhyllan jag köpte tidigare i veckan.
Han sov inte middag idag och + att dte är vintertid så han somnade kl 19 idag.
Vi får se när han vaknar i morgon.



Kommentarer
Postat av: Linda H

Vilka små söta.

Kram

2010-10-31 @ 20:31:30
Postat av: Stina

Grattis till de nya tillskotten, riktiga sötnosar...

Kram kram

2010-10-31 @ 23:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0