Ropade hej för tidigt

Som sagt, jag ropade hej lite för tidigt.
Han vaknade 04.34 i morse!!!!
Linus gick upp första timmen med honom, sen väckte han mig och sa han bara somnade hela tiden.
Då gick jag upp.
Då låg vi och mös i soffan i 1,5 timme.
Idag hade de frukostfika på Kojan.
Det var väldigt mysigt och ett väldigt smart drag av personalen tycker jag.
.
På de förskolor jag jobbat på har det alltid varit föräldrarFika från 15. Då kan jag uppleva att det blir rörigt, föräldrarna kan vara kvar tills det stänger.
Det är ju inget fel med det och det är väldigt trevligt.
Men just frukostarna, då ska ju alla iväg till sina jobb och de har tider att passa så det blir inte så långdraget och alla är där nästan samtidigt.
Väldigt trevligt och framför allt mysigt.
Vi fick hembakat bröd med ost, skinka och gurka. Mjölk te eller kaffe och en muffins till.
.
Det är något de gör ganska ofta. Bakar alltså.
Det är ofta man kommer dit och det luktar nybakat.
Någon dag så hade de bakat sconse på förmiddagen så de hade lite förmiddagsmys.
.
Trevligt.
Igår så fick vi ett infall, jag och Linus...
Vi ville byta rum till Julius.
Kan ska få det som vi tänkt ha till kontor som vi nu har haft till något slags förråd.
Det är mycket större och får mer plats att leka på.
Så vi började lyfta ut allt från kontoret och började sortera ut allt i uteförrådet mm.
Vi var kalr a vid 23 tiden...
Nu är dte kaos hemma igen.
Så idag är planen att städa upp på kontoret och flytta över Julius grejer och in med kontorsgrejerna...
.
Sen får jag måla om i Julius rum när jag får tid.
och tapetsera på kontoret.
Men det blir ett senare projekt... Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0