Sagt upp mig!

Idag har jag lämnat in min uppsägning på Grodans förskola...
Läskigt men sant.
Ser lite läskig ut
.
Jag fick inte 6 månaders förlängd tjänstledighet.
Jag förstår verkligen varför jag inte fick det med tanke på hur personalsituationen ser ut på Grodan, men det känns lite som att de inte vill ha mig där.
Fast jag vet att så är inte fallet.
De och jag vet att jag förmodligen inte kommer att komma tillbaka men det är bara att  man vill höra att de vill ha en.
haha jag vet att det låter knäppt.
.
Så mina alternativ var att säga upp mig eller strunta i Svettis och gå tillbaka till Grodan.
Det var inte sånt svårt val.
Jag får inte den här chansen så jag tänker satsa på den sen får vi se hur det går.
Jag tror inte det kommer bli svårt att få något nytt jobb om det inte skulle funka.
Jag har ju aldrig haft problem med det förr.
.
Jag vet iallafall att jag gjorde en tjej glad iallafall.
För nu får hon min fasta tjänst på Grodan.
Jag kommer att sakna Grodan, barnen, personalen och föräldrarna...
Men jag tänker hålla kontakten och komma och hälsa på då och då.
Det säger alla men jag ska det. hehe
Nu är jag på jobbet, Julius är hos farmor idag...
Hans förkylning vill verkligen inte ge med sig.
Vet inte vad jag ska göra...
Jag är inte heller frisk och tor att jag blir tvungen att ställa in söndagens grupp.
Jag har så ont i halsen och orkar knappt prata...
Så under dagen så ska jag bestämma mig...
Vill köra men borde kanske inte.
.
Ni ska jag jobba vidare.
Kram

Kommentarer
Postat av: Morgan

2010-10-29 @ 22:04:08
Postat av: Morgan

Bra beslut och stort grattis.



Läskig? Nja, snarare lite full kanske



Gl hf

2010-10-29 @ 22:07:08
Postat av: Tessan

Jag var nykter och körde bil. Så jag ser läskig ut.

2010-10-30 @ 21:37:47
URL: http://tessansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0