Slut i huvudet

Nu har jag gjort allt på min Att göra lista.
Jag säkert sjukt mycket mer att göra men jag orkar inte.
Om en timme slutar jag och då kommer Julius hit.
Vi ska gå och leka en stund i Stadsparken men Klara och Astrid.
Har inte träffat dem på riktigt länge.
Hon är så bedårande..
.
Jag har föresten fått min första anmälning nu till B.U.S-ungar.
Det känns så kul för det kommer verkligen bli av.
det behövs bara lite fler anmälningar bara.
Du börjar jag känna pressen.
Jag måste göra något bra av det här.
Det hade jag ju tänkt och jag har gjort den detaljerad plan... på papper, nu ska det verkligen praktiseras.
Måste inhandla lite saker som jag måste pyssla lite med.
Sy lite saker...
Kul ska det bli iallafall.
.
Idag ska Linus stycka våra djur.
Visst har jag berättat om dem?
Karré, koltlett och filé
Yll och Tyll
Knatte, Fnatte och Tjatte.
Det var slakt i lördags så idag ska de tas hand om...
Men jag hade tänkt att träna idag men det blir till att vara hemma med Julle.
Om det inte är någon som vill vara hemma och leka med Julius en stund när jag träna.;)
Hör bara av er.
Nu ska jag göra något... vet bara inte vad.
Orkar inte sitta här längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0