USA

Rummet blev klart.
Så mycket bättre.
Han satt och lekte med bilarna i sitt rum hela kvällen.
Ibland så glömde han bort sig.
Kom in i sitt gamla rum och bara stannade till och kollade sig runt.
Sen kom han på och sprang till det nya.
Här är Julius nästan 3 månader
.
Vi lät honom att sova hos oss i natt för att han ska vänja sig att hans rum är där först...
Fjantigt kanske men det kändes rätt.
.
I morgon sticker Linus till USA i 15 dagar...
Känns lite jobbigt men det har löst sig ganska bra med all hjälp jag behöver med hämtning och barnvakt mm.
Två månader
9:orna på Katarinaskolan är på Prao nästa vecka och de har oftast de sista lektionerna så hämtningarna är inga problem.
v44 är det lov men jag ska jobba men jag har inga tider jag måste sitta här.
Så då blir det inte heller problem.
Jag behöver barnvakt då jag kör B.U.S nästa vecka men det är redan fixat.
Den senaste bilden på honom... 1,5 år
.
Idag ska jag få träffa min guddotter och Klara.
Mysigt.
Jag ska hämta Julius vid 14 och sen ska vi gå någonstans och äta mellanmål.
Astrid
.
Sen blir det familjemys innan Limpan sticker i morgon
Märkte nu att jag inte har ett enda kort på oss tre tillsammans.
hm katastrof. Måste tas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0